lördag 6 juni 2009

PIF


http://monsterarkivet.blogspot.com/ Är ett måste att kolla på om ni gillar att pyssla själva. Här hittar man allt möjligt

Titta vad jag hittade hos FIA´S blogg
Här måste jag ju bara vara med.
Jag har ju skickat ett antal piffar men aldrig fått nån förutom av min vän Åsa så nu måste jag ju bara hoppa på det igen då jag tycker att det är roligare att ge än att få.

Då jag håller på med lite mellan himmel och jord vet man aldrig vad du får :)

Men snälla tänker du inte fullfölja ditt åtagande så snälla var inte med från början för det är INTE kul att sitta och vänta och sen händer inget.


Kram Lotta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det här tyckte ju jag verkar roligt!!! Men jag vet inte om jag riktigt förstår reglerna rätt?! Ska jag ta med mig PIF till min blogg nu alltså, och skicka något handgjort till de tre första som kommenterar mitt blogginlägg? Men man får inget tillbaka? Eller??? Har inte sett detta tidigare, så du får ursäkta om jag inte riktigt hajar reglerna... (Väntar med att blogga om detta, tills du har försökt att förklara reglerna lite bättre för mig! mail: linda.horn@bredband.net )

Lene sa...

Men vilken kul ide. Visst vill man gärna skicka något till någon annan!
Jätteskoj!
Må gott denna dag!
kram lene

http://merving.blogspot.com sa...

Tack för idag, hoppas att jag får mycket dö-tid imorgon. Ha en skön semester, ni behöver det! Ta hand om er och tänk bara på er själva under resan!

*kram*

Stina sa...

Kramar från mig till dig.;-)

Bloggullet sa...

Trist att maskinerna pajade.
Ha en skön vecka.
Kram