torsdag 26 november 2009

SWAPP - önskelista jul

Jag är med i några swappar och jag bara älskar det. Jag vet ej om det är roligast att ge eller få då jag bara älskar att planera inköpen, slå in paket o.s.v
Just nu är några swappar som på gång
- Vita Gåvor
- Hemlig jultomte
- födelsedag swapp (då jag fyller år tidigt på året och det är flera som fyller just då har jag valt julen istället. )

Här hemma är det jag som står för alla inköp av julklappar till allt och alla stora som små. Min bror och min mor vet aldrig vad de ska köpa åt varandra samt åt oss så det blir jag som får fixa fast vi vart år har sagt att vi inte ska ge nått. Samma sak får jag säga vart år
- Nä jag har inte köpt nått från honnom/henne till dig !
då jag lovat att inget säga

själv har jag sedan fått pengar att kunna köpa mig nått själv. Jag klagar inte då jag har sluppit att få saker som jag inte behöver och pengar tackar man ju inte nä till :)

Men i år då vi ska fira jul här hemma istället för att åka till alla andra så kommer de till oss så det blir till att fixa med julmaten och det har jag inget emot men jag vet att jag kommer att vara trött när allt är över och då tänkte jag avsluta julen med att sätta mig i soffan och bara njuta med klappar från mina swappvänner.
Just nu hinner jag inte med att pyssla/scrappa med de som jag vill då just nu så är det julkorten som gäller att få fram och sedan är det allt annat som ska göras före julen.

Min önskelista för scrapp relaterade saker ser ni nedanför men några andra saker som jag önskar mig är bland annat

* Kakfat med våningar
* hand gjorda saker
- ex sydd gris
- ex virkade dukar
- ex stickade strumpor st 39-40
* Cupcake relaterat
* tidnings ställ
* Ordspråkskort
* Änglakort
* smycken - halsband - gärna med budskapshängen eller lite större
* Bad relaterat badar gärna med oljor, badskum o.s.v
* Ny badrock
* Pennor med tunn spets (galen i pennor)
* Hönsnätstavla Memo tavla
* CD skivor
- Talböcker
- Avslappningsskivor
- Dansbandsmusik
- soft musik (lugna låtar)

* Massage
* pressentkort på klippning
* En EGEN må bra dag
* Ideer till en må bra dag
* En stor teckning av min dotter av familjen som jag vill rama in och göra en välkommsttavla av

Älskar katter, myser gärna i soffan med en filt över mig och ser på en bra film, dricker både kafe och tee

Inga kommentarer: