måndag 7 november 2011

Julswappen

NÅGRA SMÅ ÄNDRINGAR
ÄR DETTA JAG ? VEM ÄR JAG ?
JAG ÄTER NÄ VRÄKER I MIG SÖTSAKER FAST JAG INTE BORDE:

Vad tiden bara springer iväg. Hur ska jag hinna .... Imorgon måste jag se till att göra mina 24 små tags som ska sitta på klapparna som jag ska skicka iväg till min swappvän. Nu har jag fått adressen och gissa om en har bloggat runt bland alla swappvännerna. Tyvärr har jag inte hunnit med att skriva men jag kommer ju att komma in många gånger.

Jag har ett problem som jag måste se till att få löst. Jag kommer inte in på ett flertal av sidorna utan kommer till en sida som börjar med ....  
http://zinkwink.com/  och så söker den utan resultat på den sidan som jag söker. Imorgon hoppas jag kunna få hjälp med detta annars kanske nån här ute vet vad det kan bero på.

Till min swaptomte har jag skrivit lite som jag hoppas kan vara till nån hjälp och vi har en del frågor som jag tycker ger en bra bild på vad man önskar sig och inte önskar sig för ja vem är jag och vad gillar jag
Läser igenom det som jag svarade på för ett par dagar sedan och tänker efter. Är det jag eller är det den jag skulle vilja vara. Tänker efter.....
Älskar att bada - Men tar mig inte tid eller är det som så att jag egentligen gillar att bara koppla av och kan lika gärna göra det under en stor och mysig filt än att lägga mig i ett badkar :) Jag tror att jag ser mer fram emot att komma upp ur badet än att ligga omgiven av en tät dimma av ångan från allt varmvatten som omsluter min kropp som jag ej är överens med :) Just nu är jag väll inne i den period som jag önskar att jag ej åt sötsaker och choklad som jag bara älskar., Jag vet att jag kan inte ha det hemma och givetvis så skulle jag aldrig få för mig att köpa hem det. Men om inte min man köper det hur hamnar det då i skåpet för inte heller är det väll jag som köper det... och det är ju absolut inte jag som stoppar det i min mun.
Ja jag blir lite full av skratt när jag läser vad jag har skrivit och det ända sanna är ju att jag är urkass på att laga mat ! Egentligen är det kanske så att jag skulle önska mig en bra kokbok som bara skulle vara min.
Jag får väll sätta upp en på min önskelista och kanske eller varför inte en med GI - metoden. Kan ju vara på tiden att om jag nu ska lära mig nån gång att laga mat så kan det ju vara nyttig mat som min kropp kan ta emot.
1. Vad har du för storlek på strumpor? 40
2. Favoritfärg? Vitt!
3. Har du badkar? Ja och jag älskar att bada
4. Älsklingsgodis? Försöker att hålla det på avstånd
5. Favoritdoft? En doft ska dofta och inte lukta ! Inga skarpa dofter men havet, sommardagg. Rena dofter
6. Läser du böcker? Tyvärr NEJ
7. Tål du doftljus/doftpåsar? Inga starka dofter men jag älskar hemmagjorda doftpåsar
8. Gillar du att baka och laga mat? Är urkass på att laga mat
9. Allergisk? Nej
10. Favoritdjur? katt
11. Kaffe eller Thé? Kaffe i massor! Thé ibland
12. Vad gillar du för typiskt julgodis? Inget godis
13. Fingervantar eller tumvantar? Finger
14. Pocket eller inbunden bok? Läser inte
15. Gillar du pyssel/scrapsaker? Scrappar och pysslar var dag !
16. Mössa eller halsduk runt huvudet? Både
17. Gillar du prydnadssaker? shabby chich, Vintage
18. Ljus eller mörk choklad? -
19. Hårda eller mjuka kakor? -
20. Gillar du julpynt? Något speciellt? ÄNGLAR
21. Vad har du för mobil? Märke? HTC
22. Gillar du pepparkakor? -
23. Barn? Ålder på barnen? Dotter på 8
24. Vad gillar du för typ utav film? Svenskadeckare, Disney

1 kommentar:

Ninja sa...

Tittade förbi i cyberrymden önskar god kväll....