fredag 9 augusti 2013

Sommarens underbaraste besök

 Har haft ett underbart besök av två tjejer som jag lärt känna via FB. Det går inte att förklara känslan när man pratat i stort sett var dag i över ett halvårs tid att äntligen träffas. Ann har stått mig så nära under den jobbiga tiden med min rygg och ja det är otroligt att se att två personer med samma problem har så olika krämpor ;) Linda har jag tyvärr inte haft lika mycket kontakt med men innan jul när jag for ut och in på sjukhuset var hon ett enormt stöd och många timmars samtal blev det.

Ann hade med sig mat till ett helt kompani och ja jag behöver inte säga mer än att jag lovar att mina knivar skickas på slipning bara hon kommer oftare ;) Vilken mat !
Till middag igår blev det hjort innerlår och matlådor blev det. Idag var det vildsvin och gud vad gott. Ja när EM äter upp köttet innan potatisen och ber om mer då är det gott.
Ett besök till Cloetta var ju bara ett måste och hmmmmmm undrar när min smalvecka skulle börja

Stackars Nisse.... han har inte återhämtat sig av chocken att även han fick en lyxmåltid. Han som är van vid att bara få sitt torrfoder då han ej tål all mat. Men nu sitter den stackaren på muren utanför huset och väntar på att Ann ska komma körandes hit igen för nu finns det åter bara torrfoder i skålen.

Ja både Ann och Linda kommer vara saknade men det kommer ej dröja länge förrän vi kommer att ses igen ....bara jag får komma igång att köra igen.

Inga kommentarer: