onsdag 4 september 2013

Äntligen börjar jag komma in i vardagen igen och allt börjar bli sig likt här hemma. Förutom en sak... jag har inte haft datorn igång på 14 dagar och innan dess så satt jag bara nån kort stund. Jag märker av i ryggen så fort jag har suttit en stund och att hålla på med nått annat mer än att bara vara har ej gått.

Vardagsrummet är åter ett vardagsrum och sängarna står på tippen. Känns underbart att kunna se att det finns ett hem i denna borg som jag varit fast i ett tag nu ;) Byte av sovrum med EM är klart och rummen är målade och tappetserade samt allt på plats. Nya sängar har vi fått hem och skillnaden är stor mellan den säng jag hade innan och den nya. Nya rutiner har därför me kommit till här hemma och vi går och lägger oss vid 21.00 tiden och vaknar ut vilade på morgonen innan klockan ringer.

Ja vad mer kan man säga än att livet rullar på <3 br="">
Och allt detta tack vare er mina vänner, även om jag aldrig träffat eller pratat med er så har ni betytt oerhört mycket och utan ert stöd skulle jag ej vara där jag är idag.

Inga kommentarer: