lördag 26 april 2014

Önskelista


Jag är med i olika Swappar där man skickar presenter till varandra lite då och då. Att ändra hela tiden och komma ihåg i vilken grupp/swapp jag skrev vad är inte alltid så lätt för lilla mig så jag kom på att jag kan ju göra en önskelista ;)
Som de flesta vet så är jag mångsysslare och jag gillar det mesta.
Allt som har med budskap att göra
Orkidéer blommor
Morheads änglar - Här några stämplar
Rolf lindberg stämplar
nya färger av distress pennor
Copic refiler samt pennor ;)
mistar
Inka Gold i olika färger
schabloner masker
vita blommor
utstansade större saker som klockor kugghjul*utstansade bakrunder* blingswirls*
PL pärm/album ja allt till pl ;) roliga dies* figurer*
dekos
färger att kladda med ;)
Nya bildmålarstämplar - älvorna
Lera och formar att göra egna decos i
Gärna älvor eller sjötema
Förvaringsväska både till dies och stämplar

 Sizzix Bigz Die - Tattered Florals by Tim Holtz
Bildmålarnas älvor
album till pl 6x8
förvaring http://www.scrapbruket.com/visa_produkt.asp?id=10949


Jag gillar katter och änglar samt allt som har med budskap att göra. Skapar aldrig nått i starka färger men mycket vitt ;) Älskar äldre saker men framförallt det som är en gåva från hjärtat och inte för köpandets skull ;) Gärna handgjorda saker där man har haft mig i sin tanke när man skapat

Inga kommentarer: