onsdag 13 maj 2015

Lite nya kort

Mycket har hänt under den sista tiden och jag önskar bara att tid var det jag skulle ha. Jag har slutat att vara på Hantverkshuset då jag tyvärr kände att jag var överflödig där och har istället sökt upp röda korset som jag kommer att tillbringa dagarna på som volontär. Givetvis måste det finnas tid för det jag tycker är roligast av allt och pysslandet lägger jag inte åt sidan. Visst kommer jag att besöka hantverkshuset me men mer som en vanlig besökare för att kunna väva, drejja o.s.v men just nu känns det som jag behövs mer på Röda korset och jag har ju snart varit mer eller mindre på Hantverkshuset i 10 års tid så det är väll dax att gå vidare ;)

Ett kort som jag bara tycker var så roligt att göra är detta ask kort som jag ska utveckla lite mera och bygga vidare på. Var nere i Trelleborg på Gummiapans träff och det var en tjej som hade med sig en tidning där detta kort fanns med och jag var ju bara tvungen att prova att göra det.
Ett enkelt kort men så ser så underbart ut och visst är det roligare att få ett kort som inte alla andra har ;)
Vem vet vem som ska få detta ?


2 kommentarer:

Cecilia sa...

Så underbart kort!! Det får du visa nästa gång vi ses!! Kramar

pojjo sa...

Så läckert det blev :) du är duktig.
Tack för besöket i min blogg
kram johanna