fredag 5 juni 2015

Bror

Gör mer än ont att inte delta på min brors bröllop men egocentrisk som jag är kräver jag specialbehandling .... har aldrig sagt att jag inte ska komma men efter att ha fått reda på vad jag är om jag ej kommer känner jag mig redan dömd.
Jag har tre bröder men ingen bror. Tårar har runnit hela veckan och helgen som kommer blir nått av det hårdaste slaget. Jag är jätteglad för deras skull och hade inte hoppats på nått annat mer än att stå där vid deras sida.

Det gör mig ont när man inte kan se att tyvärr finns det nått som heter ångest, prestationsångest, pskyo sociala sjukdomar . Jag kräver inga specialbehandling eller att folk ska visa hänsyn men är tacksam för förståelse men kräver inget.
Är sjukskriven på  grund av överkänslighet sedan 2000 då jag gick i väggen och det kanske finns en anledning till detta.

Det finns ett litet litet ord
Ej ofta används på vår jord
Det lindrar smärta stillar gråt
Det lilla ordet är Förlåt

Önskar mer förståelse och jag är ingen egoist eller egocentrisk men visst vill nån kalla mig det så Varsågod men tragiskt att det ska vara avgörande till att jag i detta fall mister min bror och får ej vara med på hans stora dag.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Kranar om

pojjo sa...

Vilket fint alster du gjort, men tråkigt höra du inte ska på bröllop.
Jag lider själv av panikångest mm så jag vet hur jobbigt det kan vara på större tillställningar.
kram