torsdag 12 maj 2016

Kvalitets tid mor och dotter kort

 Denna veckan bloggar jag för JE Scrap och Hobby ett kort som jag tycker kan passa bra till morsdag men då alla kanske inte har sin mamma nära sig kanske man har ett barn att ge et kort till. Eller varför inte göra det som ett dop namngivningskort. Ja låt fantasin få flöda ;)

Jag och min dotter vi satte oss en kväll här och tog lite tid för att bara pyssla. Att välja ut vilket material vi skulle ha var nog det svåraste samt att vi inte fick lägga till något under skapandets gång. Själv skulle jag mer än gärna lägga till lite bling eller glitter *s*
Men när våran hög var klar satte vi igång att leka

Jag hoppas att det kan inspirera någon och materialet hittar ni hos
JE Scrap och Hobby
Är det något du undrar över är det bara att fråga
Förklarar gärna hur jag gör mina kort

Ett kort till mor och ett till dotter
Men framför allt
Kvalitetstid






2 kommentarer:

pelArgoNNiA sa...

Rolig idé med veckla-ut-kortet!

pelArgoNNiA sa...

Rolig idé med veckla-ut-kortet!