onsdag 9 december 2009

Vita Gåvor

Känner mig inte så snäll denna gången då jag inte har hjälpt min hemliga vän med en beskrivning hur jag pyntar inför julen......


Tror att jag har hittat nått till min vän som kommer att passa henne. En pysslig tjej har jag fått till uppdrag att köpa nått till som har med julpynt att göra.

I hennes blogg har jag läst mig till vad hon gillar och jag hoppas att jag har lyckats få en bra bild av vem hon är........ Ja jag vill ju inte avslöja förmycket då jag vet att hon har varit på min sida och jag vill ju inte avslöja mig men så fort jag har sett att hon skrivit nått i sin blogg om hon gillade det eller ej så lovar jag att skriva det här.

Nu tänkte jag bara hitta på ett litet rim som passar till de hon ska få :)

Men hur pyntar man egentligen. Ska det alltid stå på samma plats som förra året eller ska man variera sig.
Alla har vi olika smak och tur är ju de.
Men vad dyrt det är med alla små söta tomtar och annat som tillhör julen !!!
Jag vill ju bara "HA".

Dagarna efter jul säljer ju de flesta butikerna ut sina saker och då passar jag på att köpa på mig en massa, som sedan aldrig kommer upp här hemma. Men redan nu är det flera som har börjat rea julsaker. Phuuuuu vad svårt jag har att låta bli att köpa.

Inga kommentarer: