fredag 19 februari 2010

Min Cricut ska nu säljas - tradera

Nu efter mycket om och men så har jag bestämt mig för att sälja min cricut som jag knappt har annvänt. Jag får väll ta mig tid nu att fotografera allt i helgen och fixa till några auktioner så att jag får plats med annat i mitt skåp.
Jag har till den för det är en massa olika saker och det skrämande är att tex program Alfabet färger skärmatta ligger oöppnade.

Jag har aldrig haft lust eller tid att sätta mig och läsa på om det, sedan ska jag erkänna att jag är ju inte så haj på engelska så det är väll den största orsaken till det hela.

Bilden är lånad från
http://www.provocraft.com/

Hoppas bara att det är nån som nappar på tradera då det har ju varit en hel del som blivit blåsta nu och jag ska inte säga nått då jag haft turen när jag handlat men min mor köpte en dator för nått år sedan och den fick hon ju aldrig se. Killen som sålde den satt i Thailand och sagt till sin vän att han hade problem med sitt konto så om hans mor eller vem det nu var kunde sätta in pengarna på hans konto så kunde ju killen i Thailand sedan få dem från han i Sverige.


Allt lades ner innan det ens togs upp av polisen och anledningen var att killen i Sverige visste inget och han me blivit lurad av sin vän och pengarna var ju i Thailand

Synd bara att det inte hants göra nått då det var en till förutom min mor som blev blåst på pengarna.

Vi hade tur en gång då vi köpte ett objektiv av en kille som hade en del poäng och bra omdöme men när vi satt in pengarna så började vi oroa oss om vi blivit blåsta så vi började kolla upp killen och inte en ända uppgift stämde. Okej vi vatt blåsta trodde vi och gissa vad snopna och glada vi blev när två dagar senare låg det ett objektiv och väntade på oss.

Ibland ska man ha tur

Inga kommentarer: