onsdag 17 februari 2010

Önskelista

 

* WRMK Trim and Score Board -http://pappersbiten.se/butik/index.php?main_page=product_info&cPath=12_124&products_id=7985
*

STÄMPLAR
* rolf lidberg stämplar

* Magnolias stämplar
* Gummiapans pojke och flicka stämplar

Distress stämpeldynor alla färger SMÅ DYNOR  helst den med hudfärg i
Tim Holtz Mini Distress Pad Kit - No 10 TDPK40408
http://www.joannasheen.com/craft-supplies/distress-mini-ink-pad-kits/tim-holtz-mini-distress-pad-kit-no-10-tdpk40408/
Wild Rose Studio Specialty Craft Die - Winter BouquetNestabilities - Decorative Labels One S4-379
Nestabilities - Majestic Elements - Marvelous Squares S4-383
Anna Griffin - Cricut Cuttlebug Cut & Emboss Dies - Flourish Medallion 2002207
platter till bigshot

DIES
***
GÅR BRA MED UTSTANSAT***
Quickutz - bestik,  turkey ks-0467, Klocka 0299,
Tonic Studios - Christmas Rococo – Christmas Angel Die 83E

Vill INTE ha/Har i massor:
* Plastprylar
* Ljusmanchettsblommor
* Garn
* Figurformade öljetter
* Paljetter
**********
Älskar överaskningar
Färger - mjuka färger samt silver och vinrött
Bilder av änglar, barn från förr är nått som jag älskar och VILL HA !!!!!!!!
Budskap är nått som betyder mycket för mig och där är allt välkommet !!!

 

4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Stort grattis på födelsedagen. Hoppas att du har haft en riktigt bra dag.

Kram Ullis

Ullis/Leva på landet sa...

Då får det vara en liten gratulation i förskott då;)

Kram

Anonym sa...

Men hallå!!!! HUr var det? Skulle inte vi scrappa ihop nån dag??? Är vi helt omöjliga båda två??? Jag har pysselträffar hos mig varje onsdag (nåja, nästan varje) eftermiddag, vill du hänga på? Det är egentligen en kurs, men du får nog komma med, skulle jag tro! (Det är jag som är kursledaren!) Maila mig om du är nyfiken!!

Kraaaaaam, och ha en bästa, bästa födelsedag!!

Love and be Proud sa...

Tack för din hälsning Lotta!

Välkommen in, ny tävling igång! kram