torsdag 4 mars 2010

Gåvor

När dagarna är trista och gråa kan inget göra en gladare och mer överaskad när ett paket dyker ner i brevlådan och innehåller ALLT detta godis. Ja hakan föll bara längre ner för var sak som jag plockade upp ur detta oväntade paket.

Jag älskar ju att tävla och var inne på Crea Diem- Skapa Dagen och skrev upp mig på en lott trodde aldrig att jag skulle vinna nått men när jag gick in för att läsa lite nytt i bloggen fick jag plötsligt syn på mitt namn. Ett överraskningspaket skulle det vara och jag lovar att det var det !!!

Tack snälla Leni för allt !!!!

En ny tävling/lottdragning är igång så gå in ni med och ta en lott

*****
Inte nog med de underbara paketet så kom det två paket till från hobbyhusets födelsedags swapp.

Maria har hittat underbara färger som passar ihop vilket är helt toppen för mig som ska komma igång igen. Jag har så svårt att välja och hitta saker som faller sig bra ihop. Ja detta är toppen !!!

Lian JAG ÄLSKAR DET !!!!! En dag i sänder kan inte passa nån annan bättre än mig och just nu så tar jag en dag i sänder men behöver bli påmind om det. Ja helt underbart. Ett hänge med en ängel har jag redan fäst på min väska som jag alltid bär med mig.

1000 tack till er alla Ni är underbara

Inga kommentarer: