torsdag 24 juni 2010

Midsommar

En Vän till mig fyller år och jag fick ideén att jag skulle göra ett kort. Jag hade tänkt att skicka ett köpt kort men när jag fyllde så fick jag ett underbart handgjort kort av henne som gladde mig så.
Jag börjar känna att det är kul att hålla på igen och var sak

Jag kommer ihåg att hon sa en gång att hon fyller år på midsommar och det slog inte mig att midsommar är ju inte samma datum längre. Jag var så inne i att jag inte fick missa ....och så var det igår...



Nu börjar känna kul att hålla på igen och var sak är en utmaning för mig. Har även varit och hälsat på mina scrappvänner på en scrappträff och även om jag inte fick nått gjort så var det underbart att bara få sitta där. Jag vet att jag inte kan skapa lika fort och att det inte alltid blir som jag har tänkt mig men jag får låta det vara så som det är.

Ja hjärnan släpper allt ibland och jag får bara lära mig att acceptera det. Jag brukar skaratt och säga att det är ju tur att jag har papper på det :) Jag väntar nu på en röngentid sen vi får se vad som händer.

SVENSKA GUBBAR

Det pratas en del på radion om "svenska gubbar" - Hur ser man att de är svenska....o.s.v

Men här hemma har vi andra bekymmer. Emelie har nämligen en framtand som hon kommer att tappa när som och det är ju ett stort problem när man ska äta jordgubbar. Men gott är det :)









Här hemma har vi nu tänkt att fira MIDSOMMAR polen hålls på att städas, blommorna ses till fast jag inte kan få riktigt fart på lavendelln men jag ger inte upp :)
Så nu finns det inget annat än att önska er alla en underbar HELG


1 kommentar:

Tångsnällans blogg sa...

Härliga sommar bilder!