tisdag 12 april 2011

Jag vill göra om allt, vet ej om man ska byta sida eller vad. Önskar lite mer liv på sidan.... Var gång jag har velat skriva nått inlägg så ser jag bara allt som jag skulle vilja göra. Det är så mycket jag skulle vilja ändra på men jag vet inte var jag ska börja, eller hur jag ska bära mig åt.


Jag har en väninna som är rätt duktig på data och just nu så hoppas jag på att jag ska kunna blinka extra mycket för henne så att hon kanske kan tänka sig att hjälpa mig lite. För visst är det kul att skriva av sig här inne och man träffar ju så många underbara människor :) Tänk om jag kunde ta alla de kort jag vill och visa er allt det jag skulle vilja dela med mig. Jag har bestämt mig att till hösten ska jag hoppa på en fottokurs så att jag kanske kan lära mig att handskas med kameran lite bättre. Ute börjar ett nytt liv men även här inne. Jag har rensat mina lådor och skåp hela vintern och nu börjar det synas. Vårat bruna ekbord har bytts ut mot en gustaviansk vit grupp och den mörka mattan har rullats ihop och på golvet ligger en ljus och fin matta istället. Gubben trodde aldrig på det och man hörde en hel del mutter men även han säger att det ser mycket hemtrevligare ut och framförallt det redan mörka vardagsrummet är ljusare. Jag hoppas kunna visa er så snart som möjligt.

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hej Lotta! Vad är det du vill fixa på din sida? Det går att göra ganska mycket på ett lätt sätt om du har nya malldesigner på blogspot. Om du klickar på design högst upp till höger när du är inloggad så står det malldesigner till vänster. Det är ganska lätt att använda.

Önskar dig en fortsatt trevlig påsk!
Kram Ullis

Lisbet sa...

Jag är ingen expert på detta, men du får gärna fråga mig. Jag har ju förmånen att ha stora barn som jag kan fråga... :) Jag kan fråga dem om du har svåra frågor... osv.
Men att sätta in foton är inte svårt då man fått veta hur man gör.
Hoppas du skriver mera snart.
Ha en fin dag!