söndag 21 augusti 2011

Lite smycken

Under sommaren som har gått har jag suttit och pärlat lite i husvagnen. Som vanligt blev det lite förmycket och jag hittade en ny sak att sitta och handla när jag kände mig rastlös. Men det tillhör ju lite av de problem jag har :) Därför som du kanske har sett så säljer jag av lite av de material som jag tror kommer bli liggandes och jag lovar jag har i överflöd.

Som mest har jag nu tagit emot 24 brev på en dag och brevbäraren som tur är, är en vän till oss skrattar var gång han kommer.

Jag har inte hängt något i mina armband då det är meningen att den som ska ha det ska själv få välja nått passande just den personen vill ha då jag anser att det är väldigt personligt vad en person vill bära eller ej
Emelie har me gjort ett underbart armband där hon satte fast sina älsklingsdjur
DELFINEN
 
 
 
 

 

1 kommentar:

Tigerblomma sa...

Massa fina saker här i din blogg! Tack för titten hos mig. Ta dig tiden att göra ett ljuskort. Det är så roligt! Jag har fyra till som ligger och väntar på dekorationer.