lördag 17 september 2011

Äntligen på Gång

Ja och nu menar jag det me ! Älskade vännen Veronica har lekt lite på min sida och nu börjar det bli så som jag vill ha det. Jag ska bara ändra på färger så att mina flikar kommer ha de färger jag vill och inte Veronicas men just nu så duger allt.
Jag har saknat mycket som jag har skrivit om innan att skriva här och NU känner jag att det är dax att åter igen lägga mer tid på att skriva här än att vara på Fecebook som egentligen inte ger nått.
Hur klarade man sig innan utan dator. Här hemma sitter jag och min man med var sin dator var kväll och vi säger att vi ska se nån film men likväl så sitter vi med datorn i knät. Har vi fått reda på nått eller blivit klokare NÄÄÄ Vad har vi gjort då. Tiden bara springer iväg och inget får vi gjort heller.
Vännerna sitter man och skriver en massa till som egentligen saknar betydelse men som tar 5 gånger längre tid än om man skulle ta telefonen eller till och med åka iväg och träffas.
Här hemma har vi nu satt upp en regel och det är en datafri samt telefonfri dag i veckan. Undrar hur det ska gå !!!

Inga kommentarer: