lördag 25 februari 2012

A long time ago


Tiden bara springer iväg och på vägen tappar jag dagar. Blev full i skratt när jag skulle sätta in min LOs som jag har gjort och såg att det är inte bara jag som tappar i tiden A LONG TIME AG_
I somras var vi på High Chapparall som jag älskar. Skulle kunna leva där föralltid. Nått gör att tiden bara stannar där och jag hör fåglarna kvittra, jag ser färger o.s.v. När vi stod och tittade på en föreställning gick Emelie iväg och satte sig och bara satt där. Vart hennes funderingar tog vägen skulle jag vilja veta.
Idag har jag minnet kvar och jag är så glad att jag fångade det på bild.


Mitt humör har varierat från dag till dag och jag håller nu på att prova ut ny medicin igen. Från början tyckte jag att allt gick så bra men nu vet jag inte. Jag har fått en otrolig längtan efter färg. Kanske är det våren som jag vill släppa in i mitt inre. Mitt liv styrs av färger just nu och jag har köpt på mig små små saker som gör stora förändringar här hemma. I fönstret ser jag till att blommorna ska vara förggranna och just nu finns det ju en hel del vår blommer att köpa som man kan unna sig. Krukorna har jag me sett till att de ska ha färg och som tur var så hade hjärta till hjärta ut försäljning på sina så där hittade jag en hel del. ..... Undrar hur många jag har skänkt dit av dem jag kom hem med....

Ja våren är på väg
Svårt att tänka sig att bara för två helger sedan låg det snö på marken och idag finns det ingen mer

En underbar dag fick jag med mina underbara vänner Veronica och Camilla när vi var i Valla med barnen för nån helg sedan. Solen bara värmde i ansiktet och när jag kom hem var jag helt slut. Veronica hade med sig sitt lilla kök där hon värmde soppa och korv till barnen. Barnen fick åka bandvagn och hälsa på djuren. Kunde dagen bli bättre


Inga kommentarer: