lördag 8 november 2014

önskelista


Vem är jag
Jag är 40 fyllda som önskar mig ett hem där jag har så lite saker som möjligt. Jag gillar stilrena och ljusa saker men idag har jag kaus i mitt hem ;) Pysslar med allt som faller mig in och spets samt äldre saker är nått jag aldrig kan göra mig av med. Uppskattar mer äldre saker än nya och det får gärna gå i den lantliga stilen.
Förutom min familj är mina katter mitt allt och jag tror på det övernaturliga. Visdomsord och små budskapsord hjälper mig genom vardagen och de sitter lite här och där i mitt hem. Änglar är något som me fyller mitt hem.
Sött är nått jag bör hålla mig ifrån då jag kämpar med vikten men jag unnar mig gärna att göra det lite extra mysigt runtomkring mig
Jag har svårt att koncentrera mig att läsa men talböcker lyssnar jag gärna på och jag älskar ga filmer som man kan se om och om igen.

Varför skriver jag denna lilla lista eller vad man nu kan kalla det för.....
Jag är med i olika swappar där vi byter olika saker med varandra och nu hoppas jag att min tomte ska få lite hjälp med vad jag gillar ;)

1 kommentar:

Lisbet sa...

Ja, man får önska att tomten är lyhörd :)
Hoppas du har en fin helg!
kram