lördag 13 februari 2010

Alla Hjärtans dar

Heter det dar eller dag. Ser båda skrivelser så jag kör med båda :)

Tänkte att jag skulle göra ett mysigt litet arrangemang som vi skulle ha på bordet men vad besviken jag blev när de röda glashjärtan släpper all färg när jag lagt i dem i vatten.
Ja vi får ha glashjärtan som är genomskinliga istället för den fina färgklicken som jag tänkt mig

Jag vill redan nu passa på att önska er alla en underbar Söndag och alla hjärtans dar. Ibland kanske man inte har nån partner att önska det men en vän är ju också i ens hjärta !

Så en bamse kram sänder jag er

Nu är det snart dax att göra sig iordning får att åka ner till stan och ha min mor och dotterdag med mitt lilla hjärta. Vi tar det en dag före :)
****
Fick en underbar gåva från ladyliljaros som nu sänder vidare till er tyvärr så lyckas jag ej få den inte i gif och vet ej vad jag gör som fel men bilden finns i original på hennes sida.
1000 tack vännen och jag tar med mig gåvan

5 kommentarer:

Fruädel sa...

Hej söta du! Va roligt att du hittat in på min lilla sida! Vilken gullig liten blogg du har, ska gå och knyta mig nu, ville bara in här och kika runt lite först! På återseende!/Tess

hemma hos Bus sa...

Kram på Alla Hjärtans Dag till dig.
Hoppas att ni hade en bra dag på stan :O) Kram

Sandra sa...

Stor kram till dig också! Vi var hela familjen på Prinsessan och grodan idag, men Julia satt mest och sa att hon ville hem, rätt ovanligt för att vara henne. Misstänker att hon var väldigt trött. Linn uppskattade den mer, kanske lite mer för lite större barn trots allt. Sedan blev det nybakta semlor!
/Sandra

Li@n sa...

Men vad härligt att höra att det fler som har "själv-dagar" med sina barn, mina är ganska stora nu (13, 16) men håller benhårt på det att ha egentid med sin mamma (jättemysigt).

Jo du är ju med i HH´s födelsedagsswapp o jag undrar lite om din önskelista om det är så att du fortfarande önskar det som står på listan dvs. budskaps-smycken? Är det fortfarande aktuellt så kan du om du vill önska dig ett från mig (kika isåfall in på www.krakfotterohantverk.blogspot.com o kika på bildspelet eller på övriga bilder) är det inte aktuellt så får det bli en scrappig födelsedagspresent.

Skriv en rad i gästboken jag har i min blogg (klicka på privat om du inte vill att någon annan ska läsa det) så vet jag hur du vill göra.

ha det fint
kram kram
Lian

Anonym sa...

Hey, who the designer of your site? very cute
[url=http://google.com]buy f l o m a x[/url]