fredag 12 februari 2010

Disney on ice / Mor och dotter dag imorgon

Igår var det dax att ge sig av till cloetta center för att titta på Disney on Ice och jag undrar om det fanns nån vuxen som inte rycktes med i de glada låtarna. Tror att både stora som små kunde inte låta bli att klappa tackten.

Jag vet inte i vilket år i rad vi har varit och sett det när de har varit i Sverige och innan de kom till Linköping var vi tvungna att ta oss till Stockholm för att se det och det gjorde jag så gärna. ( kan inte svara för vad min man tyckte )

***

Imorgon är det jag och min dotter som ska passa på att gå och se Prinsessan och Grodan
En mor och dotter dag på stan :)

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt med lite mor och dotter tid. Så fina armband du gör. Jag gillar tulpaner mycket för att de är vår för mig och det är min bästa årstid. Hade inte tänkt på hjärtat på stången när jag fotade. Blev väl en lyckträff.

Ha en bra helg!
kram Ullis